Retourneren

Toch niet tevreden over je product? Of is het stuk? Dat vinden wij erg vervelend. Uiteraard proberen we je zo goed als mogelijk te helpen met je klacht of vraag. Dit is wat je van ons mag verwachten:

  • 14 dagen bedenktermijn.
  • Omruilen? Na ontvangst van het om te ruilen product sturen jouw nieuwe product zonder extra kosten op.
  • Geld terug? Binnen 14 werkdagen het geld op je rekening.

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren? 
De koper draagt zelf de kosten voor het terugsturen van het product. Indien de producten beschadigd of gebruikssporen vertonen behouden wij ons het recht de retour te weigeren of de schade in rekening te brengen.

Hoe moet ik het product retourneren?
Je kunt het product in de originele verpakking terugsturen. Wij adviseren daarom altijd de originele verpakking zorgvuldig open te maken, zodat je deze eventueel weer kunt gebruiken om de bestelling terug te sturen. Wil je een bestelling ruilen of retourneren? Je kan het retourformulier hier downloaden. Deze dien je toe te voegen aan je bestelling. 

Mag ik mijn bestelling te allen tijde retour sturen? 
Het terugsturen van de bestelling moet binnen 14 dagen na ontvangt gebeuren. Retouren worden alleen in behandeling genomen wanneer de bestelling -indien redelijkerwijs mogelijk- ongeschonden, in originele verpakking en in stevige verzenddoos worden geretourneerd. Wij adviseren altijd om een bewijs van retourzending te vragen bij het desbetreffende punt. Het aankoopbedrag wordt binnen een termijn van dertig dagen teruggestort.

Kan ik mijn bestelling aan de chauffeur geven of omruilen? 
Dit is helaas niet mogelijk.

Hoe snel wordt mijn retour verwerkt? 
Wij sturen je een e-mail bevestiging zodra wij de producten hebben ontvangen en de retourzending in behandeling hebben genomen.

Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen? 
Als er iets niet klopt met de bestelling die je hebt ontvangen of (een deel van) de bestelling is beschadigd, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij adviseren je wat te doen en helpen het probleem op te lossen!

Levering

Hoe lang duurt het voordat ik mijn kleertjes binnen krijg?
Wij versturen onze producten rechtstreeks vanuit onze leverancier. Op deze manier voorkomen wij een tussenkomst van een 3e partij en houden we de kosten laag waardoor we onze producten leveren tegen een lagere prijs dan de concurrent. Houd daarom rekening met een gemiddelde levertijd van 7 tot 15 werkdagen.
Let op: verzendingen naar België duren 15 tot 28 werkdagen.

Mocht het toch voorkomen dat de producten niet binnen de aangegeven tijd geleverd zijn, neem dan contact op met de klantenservice! (houd er ook rekening mee dat het rond feestdagen, en speciale sale acties langer kan duren!)

Wat zijn de verzendkosten?
Je betaald bij ons geen verzendkosten voor je kleertjes!

Ik heb 2 of meer producten besteld, maar ik heb er maar 1 binnen.
Wanneer je meerdere producten besteld kan het voorkomen dat ze apart worden verstuurd, omdat we met meerdere leveranciers werken. En dus vanuit verschillende pakhuizen worden verzonden.
Maak je dus geen zorgen wanneer dit gebeurd, alle kleertjes komen bij je aan!

Ik wil mijn bestelling annuleren, kan dit?
We doen onze uiterste best om je bestelling te annuleren, maar wanneer je bestelling al is verzonden kunnen we deze niet annuleren. In het geval dat je een bestelling wilt annuleren of veranderen neem dan Z.S.M. contact met ons op. Als de bestelling nog niet is verzonden kunnen wij deze voor je annuleren.

Ik heb geen bevestiging’s email gekregen.
Het kan zijn dat je email in je spam folder is beland. Check deze, en wanneer je wilt dat we je een nieuwe bevestiging sturen – neem dan contact met ons op.

Mijn product is beschadigd aangekomen, wat nu? 
Als er iets niet klopt met de bestelling die je hebt ontvangen of (een deel van) de bestelling is beschadigd, neem dan contact op met onze klantenservice via emai: info@kinder-kleertjes.nl. Wij adviseren je wat te doen en helpen het probleem op te lossen!

@ kinderkleertjes.nl

Volg ons op instagram